EN ENESTE STOR NEDTUR

DET ER BARE EN DÅRLIG DAG, IKKE ET DÅRLIG LIV

Gårsdagen var egentlig bare vært en eneste stor nedtur. Det har vært mye tanker og ting som har skjedd både når det gjelder det private og skole den siste tiden, og toppet det seg litt, og jeg taklet der relativt dårlig. 

Det nærmer seg slutten på skoleåret, og det er jeg evig glad for. Jeg eier verken motivasjon eller energi til å gjøre noe mer nå. En eksamen gjenstår, den verste også egentlig; muntlig. Jeg sliter en del med angst, og det i slike sammenhenger spiller den ekstra inn. Jeg prøver å samle de få kreftene jeg har igjen og ser frem til å bli ferdig med alt dette “drittet”.

Det var flere årsaker til hvorfor dagen var som den var,  men alt vil jeg ikke nevne her inne foreløpig. Det er hvert fall derfor det ikke har blitt noe særlig innlegg verken i dag eller i går. Forsovet har denne dagen vært litt bedre, bortsett fra en prøve som ikke gikk så bra. Jeg prøver hvert fall å ha en bra innstilling: “Det er bare en dårlig dag, ikke et dårlig liv. Morgen dagen blir bedre enn dagen i dag, ta det med ro, pust, og slapp av!”, jeg har jo faktisk erfart at det er sånn det er også, for som sagt var gårsdagen mye verre enn denne dagen. I morgen har jeg fri, det trenger jeg nå kjenner jeg til tross for at ikke halve uka har gått enda, hehe. Den dagen skal virkelig nytes sammen med jentene mine.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#personlig #skole #privat #hverdag

4 kommentarer
    1. Huff, jeg kjenner meg så godt igjen det med angst når det gjelder muntlig. Det er et mareritt på jord som jeg selv sliter med. Ikke noe godt, så jeg føler med deg! Håper den siste tiden for deg går bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg