EN FANTASTISK HELG

FOR EN FANTASTISK HELG DET HAR VÆRT MED BABY I HUS

Denne måneden har vært fylt opp med fine helger, og denne helgen er intet unntak. Fredagen startet med et koselig besøk av en av mine bestevenner og hunden hennes, som var her noen timer. Det var så koselig!

Lørdag fikk jeg overnattingsbesøk av herlige lille Jenny som jeg har visst dere noen bilder av på bloggen tidligere. Hun er jo bare så skjønn! Hun sov hos meg til søndag, og vi har kost oss så mye sammen. Dere som føler meg på snapchat (adalsjenta), har jo allerede fått sett litt bilder, men tenkte å legge ut noen her også som jeg tok med speilrefleksen. Dagene ble fylt med masse kjærlighet, kos og latter! Jenny har jo så mange fine uttrykk og sprer så mye glede og latter til andre rundt seg, allerede i en alder av snart 4 måneder. Man begynner jo å smile bare man ser henne

.

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#baby #barn #kjærlighet

4 kommentarer

Siste innlegg