ANGSTEN TRENGER SEG PÅ…

REDD FOR HVA DET NESTE ÅRET VIL BRINGE..

Den siste uka har jeg stresset veldig når det gjelder fremtiden. Jeg er så redd for hva det neste året vil bringe, ettersom jeg skal ha friår. Hva skal jeg gjøre? Hva vil skje? Blir jeg sittende hjemme eller får jeg meg en jobb? Er karakterene mine ok for å kunne studere i framtiden? Tankene er mange og i det siste har angsten trengt seg på mer og mer. De to neste dagene skal jeg som ha eksamen, som også er et stressmoment for meg. Det er ikke til å legge skjul at det er mye som har skjedd mye i livet mitt den siste tiden, og at dette har gått utover skolen. Det er nok derfor frykten min er så stor. Jeg er så redd for å ikke bestå, og får jeg panikk, da er det gjort altså.. I dag blir det tidlig kvelden, jeg skal prøve hvert fall. Jeg trenger en del søvn nå kjenner jeg, ettersom jeg egentlig er veldig sliten om dagen. Får se hvor lett det blir å sovne i kveld med hodepine og vondt i hjerte. Prøver å tenke at jeg er på en fase i livet hvor ting er vanskelig, men at det etter hvert vil ordne seg. Og det tror jeg også, for slik har det vært før.

Håper dere alle har det bra♥ Ønsker dere en fantastisk uke!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#skole #fremtid #angst

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg