BILDER FRA DEN STORE DAGEN

Forrige søndag var jeg i barnedåp til lille Jenny Elisabeth som er ungen til kusina mi. Jeg hadde ansvar for bildene, og tenkte jeg ville vise dere noen av dem. Det ble nærmere 600 bilder fra dagen, så jeg har hatt litt å gå igjennom for å si det sånn. Uansett jeg er kjempefornøyd, og det håper jeg familie og venner av dem også er. For en koselig og fin dag det ble♥

JENNY ELISABETH SIN BARNEDÅP

Se så nydelig hun er!

Lille snuppa sovna på fanget mitt under maten♥

Denne her fikk Jenny etter sin tippoldemor som dessverre aldri fikk møtt tippoldebarnet sitt. Hun ble nemlig oppkalt etter oldemoren våres, og det ble derfor malt på hele navnet hennes og datoen hun fikk den, akkurat slik oldemor også mottok den på sin 80- årsdag for noen år tilbake. Tror hun kommer til å få mye glede av denne i framtiden.

Denne nyfødtrammen var bare så herlig♥

Jeg ga Jenny Elisabeth denne søljen. Standardgaver pleier å være smykker, hårlokk, tannlokk, bestikk sparebøsser og andre ting i sølv, så jeg tenkte derfor at dette kunne være en fin gave siden jeg fortsatt bruker min sølje som jeg fikk til min dåp. Så det er altså en gave man kan bruke for resten av livet egentlig. Hun fikk faktisk to stykker, heldigvis forskjellige. Den andre fikk hun av samme person som jeg fikk av da jeg ble døpt.

Se så mange fine gaver hun fikk!

Stolt oldemor♥

Stolte foreldre og storebror♥

Hva synes dere om bildene?

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#barnedåp #barn #baby #familie #dåp

8 kommentarer

Siste innlegg