EI LITA LISTE

Dagens humør: Verken glad eller trist føler jeg. Jeg er sliten, også føler jeg at det er mye som skjer om dagen som trekker humøret mitt ned. Men jeg gleder meg til i dag, i dag skjer det masse positivt føler jeg og siste dagen i russetida skal nytes!

Dagens burde: Malt ferdig rommet mitt. Jeg har ikke ord for hvor treig jeg er. Det rommet skulle vært ferdig for lenge siden, men på grunn av mye skolearbeid føler jeg at jeg måtte prioritere det i stede. I tillegg har jeg hatt en del å tenke på, som da gjør at jeg har lite overskudd til å gjøre ferdig rommet når jeg egentlig har hatt tid.

Dagens frisyre: Rett hår ble dagens frisyre ettersom jeg forsov meg i dag tidlig og ikke fikk tid til å gjøre noe med det. Jeg har egentlig blitt veldig glad i å sette panneluggen opp og bakover, men dette var noe jeg absolutt ikke hadde tid til i dag.

Dagens planer: I dag er det duket for rebusløp og siste dag i russetida skal feires. Kjenner det er trist, samtidig som det skal bli veldig godt. Dagen blir uansett veldig bra tror jeg!

Dagens fundering: Jeg tenker mye på kvelden, hva som skal skje og hvordan det hele skal gå. Jeg gleder og gruer meg, ettersom mye av det som pleier å foregå på et rebusløp kan være ekkelt og ubehagelig. Kjenner jeg får vondt i hjertet mitt bare av tanken altså.

Dagens lengsel: Sol og sommer. Stranda, bading, god mat, is og gode venner hadde vært herlig nå!

Dagens låt: Scared to be lonely- Martin Garrix

Dagens savn: Oldemor. På Søndag var jeg i dåp til ungen til kusina mi, men det merket det var en person som manglet. Oldemor rakk ikke å bli tippoldemor heller.

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#dagens #blogg #hverdag

4 kommentarer

Siste innlegg