VIL DU SE MER AV MIN HVERDAG?

HER FINNER DU MEG PÅ SOSIALE MEDIER

Det dukker stadig innom nye lesere innom bloggen min, og jeg tenkte derfor det kunne være kjekt med en liten påminner på hvor du kan finne meg på ulike sosiale medier. Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan gjøre de bedre. Det kan være en fordel å følge meg på disse, ettersom da vil du automatisk få varsel på når jeg legger ut mine nyeste blogginnlegg blant annet. På snapchat legger jeg også ut en del bilder og videoer som ikke kommer her på bloggen.

Facebook: Adalsjenta.blogg.no (HER)

Instagram: Adalsjenta (HER)

Snapchat: Adalsjenta (HER)

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#sosialemedier #sosiale #medier #hverdag #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg