RUSSETIDEN: SPØRSMÅL & SVAR #3

Det hoper seg opp med litt spørsmål her og der om russetiden, og jeg vil gjerne svare på de så fort som mulig i og med at russetiden snart er over. Derfor blir det også en del 3 allerede nå om russetiden. Del 1 finner du forresten her, og del 2 her. Still gjerne spørsmål om det er noe annet du skulle lure på, så vil jeg foreta meg disse etter hvert.

SPØRSMÅL & SVAR OM RUSSETIDEN #3

Men er ikke dere en van? Den Fifty Shades greia? Er dere bare gåruss som har laga en liten gruppe for å ikke være aleineruss?
Vi er en vandrerussgruppe, så vi har verken van eller buss. Jeg veit ikke hvordan det er andre steder i landet, men her i Hønefoss er det ganske mange som har vandrerussgrupper.

Hvorfor drar ikke alle på gruppen deres?
Alle i gruppe våres dro ikke på landstreffet i Lillehammer av økonomiske årsaker- enkelt og greit!

Hvor er genseren fra?
Genseren er genseren til Landstreff Lillehammer og du kan kjøpe den her.

Tok du vaksine før russetida?
Ja, jeg tok mot hjernehinnebetennelse via skolen, og jeg anbefaler virkelig alle om å gjøre det samme. Hjernehinnebetennelse er utrolig farlig, og da er det bedre å være på prøve å forårsake det.

Hvordan ser russekortet ditt ut?
Jeg kan vise det i et eget innlegg litt senere.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#russ2017 #russetiden2017 #russetiden #russ #ringeriksrussen

6 kommentarer
    1. Boii: Hvordan økonomi mine venner er noe verken jeg eller du har noe med, det er en privatsak. Vi betalte turen selv fra egen lomme, og det skulle ikke være noe kjøpepress for å være med på turen. Når jeg skriver økonomiske årsaker definerer ikke det hvor lite eller hvor mye penger en person har, kanskje personen har råd til det, men vil prioritere å bruke pengene på et annet område. Dessuten ble turen bestilt ganske tidlig, og vårt nyeste medlem som ikke visste at hun skulle være russ fikk da ikke vært med siden det var for seint å bestille billett.

    2. Jeg liker veldig godt alt du skriver! Jeg skal være russ neste år å jeg ligner veldig på deg størrelsesmessig, hvilken størrelse har du eller hva vil du annbefale i russeboksen?😄:-))

    3. Så mange gode svar!
      OG til boii : Mange studenter bor for seg selv og tar et valg om å prioritere annerledes. Det betyr ikke at de trenger å ha ”lite penger” eller slikt. Du derimot viser lite respekt ved å skrive en så nedlatende kommentar. Det er faktisk ting i verden som er viktigere enn penger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg