17 KJOLER TIL 17.MAI

affiliateslenker

Nå er 17. mai og Norges nasjonaldag like rundt hjørnet, og jeg regner med at det er mange av dere som er småstresset når det gjelder antrekk. Selv skal gå i russebukse i år, siden jeg er russ, noe som blir veldig rart for min del som er vandt med å gå i bunad. Men jeg gleder meg uansett til å feire dagen med gode venner!

Jeg vil uansett tipse dere om disse flotte kjolene, for selv om jeg ikke trenger antrekk til selve dagen så likte jeg disse utrolig godt. Kanskje jeg må klikke noen av disse hjem til en annen anledning? Alle passer nok kanskje ikke til selve toget, men litt mer feiring ut på dagen og kvelden. Anbefaler hvert fall dere som enda ikke har et antrekk til den store dagen å bestille nå, siden det kun er en uke igjen. Tida er knapp, men om du bestiller nå skal du nok rette det i tide vil jeg tro, hehe!

17 KJOLER TIL 17.MAI

1. HER / 2. HER / 3. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER

1. HER / 2. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER
 

Hvem kjole likte du beste?

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#17mai #norgesnasjonaldag #shopping #kjoler #selskapskjoler

21 kommentarer

Siste innlegg