DET BETYR SÅ MYE FOR MEG



JEG ER SÅ GLAD, RØRT OG IKKE MINST UTROLIG STOLT

Jeg tror det er vanskelig for folk utenfor å forstå hvor mye dette betyr for meg. Alt jeg har fått til i livet mitt, alt jeg har gjort og opplevd og hvor langt jeg har kommet med min bagasje. I helgen opplevde jeg at rundt 20-30 mennesker kom bort til meg, ville ta bilde med meg og sa de fineste ord. Jeg blir så glad, rørt og ikke minst utrolig stolt. Lille meg fra Ådal’n liksom, med et lite antall av lesere. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan det er mulig. For å være helt ærlig var det veldig rart noen av gangene, og jeg tror nok noen av dere som møtte meg da merket det. Det må jeg bare beklage for. Uansett hvordan jeg har oppført meg, så har alt bare vært ment godt. Greia er at dette er helt nytt for meg og jeg blir litt satt ut. Jeg har vært igjennom så mye dritt og jeg synes det er vanskelig å ta til seg at det jeg skriver er av interesse til andre, at det jeg skriver betyr noe for andre og ikke minst hjelper andre som kan ha opplevd det samme eller noe lignende. At dere kommer bort til meg, vil ta bilde og snakke med meg, gir meg enda større motivasjon til å gjøre det enda bedre. Og jeg skal gjøre mitt beste videre også, kun for dere.

Dere er så fantastiske, og gir meg gledestårer i øynene her jeg sitter. Hadde det ikke vært for dere, ville jeg aldri vært den jeg er i dag. Jeg ville ikke eid evnen til å uttrykke meg på samme måte, sette ord og følelser på ting og ikke minst selvtilliten og troen på meg selv. Tusen hjertelig takk dere, mine trofaste og herlige lesere som støtter meg gjennom tykt og tynt♥

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#blogg #blogger #hverdag #kjent #glad #stolt #rørt
 

8 kommentarer

Siste innlegg