LANDSTREFF LILLEHAMMER 2017

DET ER BARE HELT MAGISK

Som jeg fortalte dere, var det duket for landstreff i Lillehammer i helgen, og nå er det vel på tide å vise dere litt bilder fra det hele. Det ble en koselig og innholdsrik helg med to av mine beste venner. Vi har kost oss så mye, alle sammen! Kort oppsummert har vi opplevd tivoli, rodeo okse og ølflaske, konserter, shopping og andre morsomme opplevelser. Har masse andre ting å fortelle dere også, som jeg ønsker å fortelle i egne innlegg. Da jeg skulle til landstreffet hadde jeg egentlig ikke så mange forhåpninger i og med at jeg aldri hadde vært på noe slikt før. Men om det er en ting som var veldig skuffende, så var det tivoliet. Jeg fikk høre at det skulle være kjempebra, men med tre karuseller vil ikke jeg akkurat definere det som bra altså. Ellers var det litt nedtur at vi ikke kjente noen andre der, og at vi ikke ble kjent med så mange heller. Men uansett ble det en veldig fin helg! Det beste må nok være da Vegard Harm spilte Hannah Montana, da var jeg i lykkerus altså! Haha!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#landstreff #landstrefflillehammer #lhmr #russ #russ2017 #russetida #russetiden

6 kommentarer

Siste innlegg