MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

Denne måneden har det vært mange fine oppturer. La oss starte med det beste nemlig- bursdagen min. Jeg samlet først vennegjengen min hvor vi spiste taco og kaker, før det litt senere kom enda flere folk som var med å feiret dagen min. For en fin kveld det ble med mange gode mennesker.

Det er så sjeldent jeg møter kusina mi og hennes familie føler jeg, og derfor er dette en av de fine oppturene denne måneden. I starten av måneden var jeg på besøk hos Tonje, Kai og deres barn, sammen med Stian. Marthe og kjæresten hennes var også på besøk der. Det var så utrolig koselig. Vi ble servert god mat, og det ble en fin kveld med gode folk!

Dagen etter var det duket for russedåp. Først hadde vi vors hos Silje, hvor vi drakk og fikk i oss litt mat, før vi dro nedover til byen hvor det hele skulle skje. Det å bli døpt av selveste Charter- Svein var så gøy, og er noe jeg kommer til å huske i lang tid. En kveld jeg aldri vil glemme!

NEDTUR

Den største nedturen denne måneden er energinivået mitt. Det er så mye som har skjedd den siste tiden og som skjer per dags dato som sliter meg veldig ut. Jeg blir tappet for mye energi og har ikke overskudd til å gjøre noe av det jeg egentlig skal. Mange av målene mine for denne måneden ble derfor ikke fullført dessverre.

INNKJØP

Det har blitt flere innkjøp denne måneden, og jeg elsker virkelig alle! Har dessverre glemt å ta bilder av det, men om det skulle være av interresse er det bare å si ifra så kan jeg lage et eget innlegg om det. Hvis ikke vil dere nok komme til å se meg bruke det mye fremover uansett. Jeg har blant annet kjøpt en Body fra H&M, tynn jakke fra BikBok og en topp fra Bikbok. Jeg falt også for en Liquid Suede Cream Lipstick fra Nyx. Jeg har den i fargen sandstorm, og jeg elsker den! Har også fått mange komplimenter da jeg har hatt denne, så det er tydelig at jeg kler den. På bildene under ser dere hvordan den ser ut.

TANKE

Denne måneden har jeg ofte gått å tenkt på at jeg ikke føler meg bra nok, og mot slutten av denne måneden fikk jeg et par dager hvor jeg følte meg skikkelig mislykket når det gjaldt alt. Realiteten veit at jeg er bra nok, for om jeg ikke var det ville jeg heller ikke hatt mennesker rundt meg i det hele tatt.  Men følelsene sier noe annet, og noen ganger hadde det vært koselig med en ekstra bekreftelse på det. Jeg skrev et eget innlegg om det, som du kan lese her.

QUOTE

MEST LESTE INNLEGG

Døpt på ny

Russegenserne våres

Russetiden: Spørsmål & Svar

3 FAVORITTSANGER

Klarte ikke å velge ut 5. Dette er nok mine mest spilte sanger denne måneden. Litt festmusikk og litt trist musikk, akkurat sånn det skal være. Hehe!


 

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#månedens #oppdatering #hverdag

4 kommentarer

Siste innlegg