EN SUPER KVELD I MØTE

Nå skal jeg straks gå ut dørene her. Det er duket for vors hos Vilde sammen med Anita, Silje, Stian og Hilda Marie. Jeg er klar for en fin kveld på byen med gode venner. Russegensern er på for første gang ute på byen, krysser alt for at vi kommer inn. For noen uker tilbake ble vei nemlig nektet å komme inn på grunn av at vi gikk med russebukse.

Natt til første mai, og jeg regner med at det er mange som skal feire. Sikkert mange som drikker seg driting i kveld og lar promillen vare utover i mai. Så glad for at jeg er veldig varsom når det gjelder alkohol og drikker med måte. Uansett så håper jeg alle tar godt vare på hverandre og er snille med hverandre. Ønsker alle en strålende kveld!

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#russ2017 #russetiden #rt2017 #ringeriksrussen

4 kommentarer

Siste innlegg