DATE WITH MY BESTIE

GIRLS DAY OUT

Hei dere! Hvordan går det? Må bare beklage sterkt for mine dårlige oppdateringer om dagen. Det har vært travle dager, men samtidig dager med mye tanker og følelser. Livet skal ikke være enkelt og det har jeg virkelig fått erfare allerede i livet mitt. Uansett, i dag har jeg fått tankene på litt annet. Hilda Marie og jeg var ute å spiste, noe som var veldig hyggelig! Det ble god kylling pasta og frappe på oss begge to, og det smakte helt fabelaktig. Cafe Clint har også blitt så mye finere og bedre etter oppussingen. Etter å fått i oss litt mat og pratet en del tok vi oss en tur til Kuben. Det ble noen innkjøp på meg som jeg tenkte å viser dere i eget innlegg om det er av interesse. Ønsker dere alle en nydelig påske! Ta godt vare på hverandre♥


 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#date #venner #kjærlighet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg