DØPT PÅ NY

THAT`S RIGHT, I`M THE QUEEN

Fredagen stod opp til forventingene, det ble en fantastisk kveld og jeg koste meg så mye! Vi startet med vors hos Silje før dåpen, der vi fikk i oss litt mat og litt innabords. Så var det tid for dåp, alle gruet seg utenom meg, vel foruten det siste minuttet til vi skulle opp på scenen. Da kjente jeg angsten komme og jeg begynte å skjelve, men da jeg kom meg opp på scenen glemte jeg alt. Dåpen er noe av det sykeste jeg har vært med på. Det å danse og bli døpt på scenen av selveste Charter Svein foran så mange mennesker var helt rått! Etter dåpen dro vi til Veienmarka som skulle være våres festplass for kvelden, men ettersom vi synes det var svært kjedelig valgte vi å dra på Walstreet i stede etter kort tid, noe jeg overhode ikke angrer et sekund på! Her ble jeg og Silje som først kom dit av oss, servert gratis drinker, og det ble dansing til langt utpå natta. Satser på flere slike kvelder fremover

Så nå er vi alle døpt på ny, denne gangen på en annerledes måte og med mer vann i bildet.  Denne gangen husker de fleste av oss det også kanskje, haha! Dronninga ble mitt russenavn, til tross for at gjengen mente jeg burde ha Blogghora. Det hadde vel i grunn passet meg også, men barnevennlig? Nei. Da synes jeg heller at Dronninga passet meg bedre ettersom det er bare for morroskyld og flere kaller meg det.

 

 – Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#russetida #russetiden #russedåp #russ2017 #russ

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg