#2 DAGENS BARN VIL ALDRI HUSKE

Det er mye som har forandret seg fra jeg var liten, både leker, tv-program, is, og andre ting har blitt ut med “bedre” og nyere ting, og det er mye jeg og andre på min alder lekte med som barn, som barna som vokser opp i dag aldri kommer til å huske. Når det er sagt er det nok mange leker og andre ting som fortsatt dagens barn kommer til å oppleve, men som er blitt veldig forandret og de kommer mest sannsynlig ikke til å få det samme forholdet til disse lekene.

For en veldig god stund tilbake lagde jeg et tilsvarende innlegg som du kan lese HER. Innlegget ble nokså populært, og jeg tenkte derfor det kunne være kjekt med en nytt lignende innlegg med en throwback på barndommen.

Teletubbies – Klinkekuler – Koosh balls– Armbånd/strikker i neonfarger

LykketrolllFurbyKarlson på taketGame boy

DatadyrMummidalen – Diddl og diddblina Buffalo sko


DracoheadsSitting Bull is Hoppe strikk Yo-yo

Build a bear Pokemon kortKræsj pink isNettby

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#barn #barndomsminner #barndom #minner #ungdom

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg