MÅNEDEN SOM GIKK

Skulle egentlig ha postet dette innlegget for et par dager tilbake, men har slitet så utrolig mye med hodepine de siste dagene, at jeg rett og slett ikke har hatt overskudd til å blogge. Ny måned er i gang, og det betyr at det er på tide med et tilbakeblikk på måneden som har vært. Forresten.. flere som synes starten på dette året har gått forferdelig fort? Føltes ut som det var januar og revytider for ikke så veldig lenge siden liksom, men nå er vi faktisk i april allerede. Hvor sykt er ikke det?!

OPPTUR

Neonkroen som var for et par uker tilbake. God musikk, gode mennesker, gode drinker! En kveld jeg kommer til å huske i lang tid. Dette var våres siste kro, noe som i grunn er veldig trist. Men nå starter russetiden om bare en fem dager, og da blir det forhåpentligvis mange lignende kvelden i tiden fremover!

Denne måneden samlet også vi russ fra Hønefoss, Ringerike og Tyrifjord videreående skole inn 200 000kr til kreftforeningen. Det er helt sjukt, og jeg synes det er bra at vi russ kan bidra på sånne ting.

En annen opptur må er at jeg vant rettsaken mot jeg anmeldte. Dette ser jeg på som en skikkelig opptur. Jeg har hatt veldig liten tro på meg selv den siste tiden, fordi jeg ofte blir fortalt at jeg ikke klarer ting og lignende. Men nå fikk jeg bevisst nok en gang at jeg klarer det jeg vil! 

NEDTUR

At det ble slutt mellom meg og Charlie. Jeg har nok ikke uttrykkt det så mye verken her på bloggen eller blant mine nærmeste. Men det har vært veldig tungt for meg og det er det fremdeles, og det kommer det også til å bli en stund fremover også.. Men livet går videre etter hvert!

INNKJØP

Min nye rosa teddy fleecejakke fra Russeservice, jeg bare elsker den♥ Gleder meg til å vise dere bilde!

TANKE

Jeg tenker på hva jeg kan gjøre annerledes i ulike situasjoner og jeg klander meg vel stadig for det. Det kan være så lite som en ting jeg sa eller gjorde som ingen la merke til, eller en større ting som både kan være vondt for meg selv, men også andre rundt meg.

QUOTE

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike, for å komme til innleggene)

Rettsaken er over

Hva får dere til å tro at det er greit?

10 spørsmål og svar

Ja, det er slutt

3 FAVORITTSANGER


 
 
 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#månedens #måned #oppdatering #mars #hverdag #blogg

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg