JA, DET ER SLUTT..

Jeg har tenkt meg grundig om dette er noe som skal nevnes på bloggen eller ikke. Men er det en ting jeg liker å lese om, så er det bloggere som gir 100% av seg selv og er ærlige hele veien. Dessuten har jeg delt så mye av dette allerede, så det hadde egentlig bare blitt veldig rart og unaturlig om jeg ikke nevnte noe om det når det oppstår en slik stor forandring. Denne uken har vært veldig sårbar og følelsesladet for min del selv om det kanskje ikke ser sånn ut på utsiden. Jeg prøver å oppta meg selv til å ikke tenke så mye på det og heller gjøre ting som gjør meg glad, samtidig som det er viktig å tenke, reflektere og gråte.

Ja, det er slutt mellom meg og Charlie, og det er forklaringen på hvorfor forrige fredag ble slik som den ble. Jeg regner vel egentlig med at dere lurer hvorfor også og det er forståelig. For å ikke få så mye spørsmål om dette så kan jeg bare avklare det med en gang. Avstanden mellom oss var et stort problem for han, og han gjorde det derfor slutt, noe som er svært trist for min del. Jeg har ingen plan om å henge han ut her på bloggen og det har jeg egentlig ingen grunn til heller. Han er en fantastisk gutt som fortjener kun det beste! 

Jeg ønsker ingen ytterlige spørsmål om dette fordi dette er ganske vanskelig og tungt for meg, men jeg synes dere fortjener å vite dette. Det er en vanskelig tid for meg og det vil det bli en stund fremover, men som alle sier livet går videre, og en dag gjør det vel for meg også. 

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#kjærlighet #sorg #kjærlighetssorg

6 kommentarer
    1. Av erfaring kan jeg si at når en gutt har ett langdistanseforhold er det ikke bare med EN jente, dessuten hvor tragisk er ikke lang distanse forhold uansett? Er jo bare bevis på at to stykker aldri finner noen som vil pule innen flere mils omkrets. #bloggingertragisk #allebloggereerattentionseekers #hvemercharlie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg