KAN IKKE TIDEN BARE STOPPE LITT OPP?

I går var det faktisk akkurat en måned til bursdagen min og jeg har under en måned igjen som 18åring. Av en eller annen grunn liker jeg veldig godt alderen min og vil helst være 18år for alltid, men slik går det ikke dessverre. Føler at de siste årene har gått svært sakte, men også vanvittig fort. Noen ganger klarer jeg ikke engang å se hvor tiden har blitt av. Hvor har årene, månedene, ukene, timene, minuttene og sekundene blitt av? Haff, kan ikke tiden bare stoppe litt opp? Vær så snill?

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#bursdag #18år #tid #hverdag #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg