DET VANSKELIGSTE MED Å BLOGGE

Det finnes både bra og enkle, men også vanskelige sider med å blogge. Jeg prøver alltid å gjøre mitt beste med bloggen, for det er dette jeg trives med og jeg ønsker at den skal bli best mulig. Men helt ærlig tror jeg alle har en slags side som blogger som er vanskelig. Jeg har fortalt dere litt om hvilken vanskelig tid jeg har vært igjennom og fremdeles går igjennom, og det har vært vanskelig å skrive innlegg. Men det som gjør det aller mest vanskelig med å holde oppe å skrive flere innlegg per dag er nettopp på grunn av bildene. Oftest tar jeg disse selv, men bare dette kan være vanskelig. Jeg eier ikke kamerautstyr av den beste kvaliteten, fokuset bli ofte dårlig og jeg opplever ofte av 5/100 bilder er ok å bruke og ellers bruker veldig mye energi på å gå frem og tilbake i og med at jeg ikke har fjernkontroll til kameraet. Hjemmet mitt har jeg ingen ønske om å legge ut så mye bilder fra, og jeg er derfor avhengig av at været samarbeider med meg. Det er heller ingen enkel sak, ettersom ofte kommer jeg seint hjem og det er mørkt ute eller så er det dårlig vær. Jeg skulle gjerne ønske meg et bedre kamera, men aller kanskje aller mest ønsker jeg meg fotolys (?) og fjernkontroll slik at det kan bli litt lettere hvert fall.

Den siste tiden har det bare vært brukt de så og si de samme bildene i innlegg, eller hvert fall bilder fra den samme bildeserien, rett og slett fordi jeg har hatt liten tid til å gå ut og ta bilder, eller så har det vært dårlig vær. Det vært vanskelig å skulle skrive innlegg med tanke på at jeg ønsker ikke at bloggen min skal gå i repeat med de samme bildene om og om igjen, og dette ønsker jeg virkelig en endring på! Den siste tiden har vært vanskelig og det har vært mye som har skjedd i livet mitt på kort tid. Jeg håper hvert fall på forståelse fra deres side, og fremover skal jeg prøve enda hardere å få tatt mer og bedre bilder. Håper på bedre tider nå!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#blogg #hverdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg