MÅNEDEN SOM GIKK

Nå er vi allerede kommet godt inni i mars og våren nærmer seg med stormskritt. Mars startet ikke med det beste vårværet akkurat, hvert fall ikke Örebro som jeg har tilbragte de første dagene av måneden. Heldigvis ser det ut som dette været har snudd og jeg satser virkelig på at det forblir slik også. Nå ser jeg virkelig fram til sommer- mindre klær, late dager på stranda, bading og få i meg masse is sier jeg ikke nei til akkurat. Uansett, nå kommer et tilbakeblikk på februar!

OPPTUR

Februar ga meg mange fine oppturer. Jeg var blant annet på kino med vennegjengen og så Fifty Shades Darker som vi har ventet i 2 år på å se sammen. Det ble en fin dag og jeg koste meg masse sammen med den fine gjengen min!

I Februar var det også Valentines Day og deler av vennegjengen var samlet hjemme hos meg. Personlig så hater jeg å ha besøk hjemme hos meg, men herregud for en vellykket kveld det ble!

En annen opptur var at russeklærne våres kom, og jeg gleder meg sånn til å vise dere dem når russetiden nærmer seg. Jeg og Stian var også å besøkte bestemoren våres en dag denne måneden, noe som var veldig koselig, og jeg fikk også på ungen til kusina mi, lille Jenny Elisabeth. Herregud, se så nydelig!

NEDTUR

I februar hadde jeg et skikkelig tankekjør. Jeg var glad, trist, sur, sint, sliten i ett sett, og det hadde sine grunner som jeg allerede har skrevet litt om på bloggen. Det var faktisk så ille at det gikk utover de som stod meg nærmest. Nå håper jeg virkelig på bedre tider!

INNKJØP

Denne måneden ble det mange innkjøp, blant annet denne fine kåpen fra Cubus. Flere innkjøp fra denne måneden finner du i dette innlegget.

TANKE

En tanke som har gått igjen mange ganger gjennom livet mitt, og særlig denne måneden etter jeg var vitne til en “slåsskamp” eller hva jeg skal kalle det som du kan lese mer om HER, er hvor stygge mennesker kan være mot hverandre. Det er helt vanvittig hvor slemme ungdommer, men også mennesker kan være mot hverandre. En annen tanke som dukket opp under denne situasjonen er hvor mange som faktisk brydde seg. Det rørte meg nesten litt av å se hvor mange som brydde seg og gjorde noe med situasjonen. Har vi blitt mer medmenneskelige?

Denne måneden har jeg faktisk tenkt mye på hvem er og hvem jeg faktisk vil være. Den siste tiden har jeg latt problemene mine gå utover andre, og det er ikke slik jeg ønsker å ha det. Derfor har jeg nødt til å tenke på hvem jeg vil være og hvordan jeg skal nå det “målet”.

QUOTE

Drømmen bli ikke virkelighet før du gidder å prøve.

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike, for å komme til innleggene)

Da livet brått ble snudd om

Jeg er lei av å holde tilbake

Jeg ble revet med

Dette trengte jeg virkelig nå

Jeg kan ikke angre nå

My valentines day in picture

3 FAVORITTSANGER

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#månedens #oppdatering #februar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg