JEG KJENNER STRESSET INNI MEG ALLEREDE

Nå sitter jeg på bussen tilbake hjem til Hallingby. Jeg har en lang reise fremover meg, og tenker jeg skal bruke den til å slappe av og skrive litt innlegg. Vinterferien er over for denne gang, og jeg har kost med masse i Sverige disse dagene. Tenkte jeg kunne poste litt bilder i eget innlegg litt senere, men ville bare stikke innom for å fortelle at nå blir bloggingen som normalt igjen. Vel, normalt og normalt veit jeg ikke om jeg kan love ettersom jeg føler meg veldig sliten av alt som har foregått den siste tiden når det gjelder rettsaken og det hele. Jeg tror også at det blir en tøff start på uken i morgen med prøver og fremføringer utover uken, og veit dere? Jeg kjenner stresset allerede inni meg! Huff.. Etter erfaringer tar ikke lærerne hensyn til at vi har hatt vinterferie, er slitne og trøtte. På en måte forstår jeg dem også, for det var vel kanskje det vi skulle brukt ferien på? Slappe av og lade opp batteriene..? Ikke veit jeg, men skulle gjerne ønske at de hadde mer forståelse for oss også, hehe! Uansett så håper jeg alle har hatt en kjempefin uke, vinterferie eller ikke!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#vinterferie #Sverige #stress #skole

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg