KLAR FOR NOEN FINE DAGER I SVERIGE

Nå sitter jeg på bussen på vei til Sverige, og jeg er klar for noen fine dager hos kjæresten min! Siden det ikke er så ofte jeg og Charlie møtes, velger jeg å legge bort bloggen disse dagene. Men frykt ikke, jeg har laget klar noen blogginnlegg mens jeg er borte slik at det vil bli oppdateringer her i ny og ned.

Håper dere alle har hatt en fin uke så langt og at resten bli like bra! ♥

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#kjærestetid #kjærlighet #Sverige

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg