RETTSAKEN ER OVER

Nå er 2 av 2 dager av rettsaken gjennomført og jeg krysser alt som krysses kan for at mannen som har utsatt meg for disse grove og straffbare handlingene får straffen som han fortjener. Jeg veit det er mange som ønsker å vite hva saken omhandler og hvordan det har gått. Foreløpig ønsker ikke å fortelle noe om hva jeg anmeldte eller hva rettsaken omhandlet. Det er mye som skjer om dagen, og jeg trenger at det roer seg rundt meg først og fremst. Skulle virkelig ønske at jeg kunne fortelle dere alt underveis, men det er så utrolig mye som skjer og alt er ikke like lett å takle. Jeg har uansett gjort og sagt mitt, og i følge retten så får han straff. Men hvor mye derimot er det vanskelig å si noe på. Jeg er veldig stolt av meg selv, og at jeg har klart å komme så langt som jeg har gjort. Det verste er over og jeg sitter med en utrolig god følelse. Mannen for straff, det er det viktigste!

Det er ikke til å legge skjul på at dette har vært en svært vanskelig periode i livet mitt og det vil nok bli vanskelig fremover også. Hendelsene har satt dype spor i meg og sår i meg som jeg alltid må gå å bære på. Men jeg har troen på at det vil bli bedre nå, og at jeg kan hvert fall prøve etter beste evne å legge det til siden, nå som jeg veit at han kommer på en eller annen måte får straff. Uansett så vil jeg takke alle som har vært her for meg denne vanskelige tiden, det betyr så utrolig mye!

Nå skal det bli godt å kunne senke skuldrene litt. I morgen reiser jeg til Charlie, og jeg gleder meg så masse til å se han igjen. Avstandsforhold er ikke enkelt dere, men da setter man enda større pris på å se hverandre igjen og den tiden man har sammen!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#personlig #rettsak #psykisk #helse #psykiskhelse

13 kommentarer

Siste innlegg