MINE SISTE INNKJØP

På torsdag var flere klasser fra skolen  på utdanningsmesse i Oslo. Ikke så veldig nyttig for min del siden jeg skal ha friår og ikke en gang aner hva jeg vil utdanne meg som. Derimot Silje og Anita har planene så og si klare, og jeg var derfor med de rundt hvor de hadde søkt og stilte spørsmål. Vi regnet ikke med å bruke så mye tid på messa, så vi bestemte oss derfor for å stikke innom et par butikker siden vi først var i Oslo. Jeg legger ikke skjul på at jeg er glad i shopping, og nok en gang ble det med meg et par godbiter hjem. For det er nemlig ikke bare denne dagen jeg har gjort noen innkjøp denne uken. Tenkte derfor å dele de fleste innkjøpene mine for uken som gikk i eget innlegg.

Luxe powder puff- H&M // Baby pudder- Matvarebutikk // Blush- NYX

Face and body mask- LUSH

Moroccan Argan Oil Treatment- Define // Hårfarge-Garnier

Lace up genser- BikBok

Singlett- BikBok

Tynn genser med litt åpen rygg- Cubus

Hjerteformet skåler- Nille

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#shopping #New #newin #innkjøp

12 kommentarer

Siste innlegg