MY VALENTINES DAY IN PICTURE

Som jeg fortalte dere tidligere skulle jeg ha noen venner på besøk for å feire valentinsdagen sammen. Dette ble nokså vellykket til tross for hvordan jeg stresset med maten da gjestene kom. Jeg er ingen mester kokk og det fikk jeg bekreftet nok en gang i dag. Jeg klarte nemlig å ødelegge den ene stekepannen våres, heldigvis etter at maten var ferdig. Hva jeg får til altså, haha! Uansett var veldig koselig med besøk og for en fin kveld dette ble! Vi koste oss med både Taco og is, og dagen kunne egentlig ikke blitt noe bedre. Takknemlig for å ha så gode venner i livet mitt, og at vi på sånne dager kan sette ekstra pris på å ha hverandre i livene våres. For som jeg nevnte tidligere må man ikke vise bare kjærlighet til en kjæreste, men også til venner.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#valentines #day #valentinesday #love #kjærlighet #kjærlighetensdag #valentinsdagen

4 kommentarer

Siste innlegg