JEG ER LEI AV Å HOLDE TILBAKE..

Det er veldig mye som skjer i livet mitt om dagen selv om det kanskje ikke ser sånn ut fra utsiden. Det er lett å se på bilder hvor fint og flott noen andres sitt liv er, og dessverre er ikke det virkeligheten for alle. Jeg har snart blogget i 5 år, og jeg ønsker å vise en så ærlig versjon av meg selv som mulig. Det er dessverre ikke like enkelt bestandig, men heldigvis så er det ikke hva jeg deler som definerer meg som person, men heller hvordan jeg er.

Jeg har ingen opplysningsplikt dere, men for min egen del så vil jeg gjerne dele. Jeg veit at det er mange som kan ha nytte av å lese det jeg går igjennom, og det er det jeg ønsker- å hjelpe andre mennesker. Jeg er lei av å holde tilbake, men akkurat nå er jeg nødt til å la ting roe seg rundt seg før jeg forteller noe som helst. Hvor lang tid det vil ta har jeg ikke noe svar på, og jeg veit heller ikke når jeg kommer til å legge alle kortene frem på bordet om hva som foregår i livet mitt her og nå. For akkurat nå er alt bare helt kaos. Jeg stresser og overtenker så det holder. Jeg har jo fortalt dere om en anmeldelse og at jeg skal i rettsak i løpet av denne måneden. Jeg gruer meg veldig, selv om jeg er veldig sikker på hvem retningen denne saken vil da. I går hadde jeg en lang telefonsamtale med min advokat, og det føles veldig bra å oppklare en par ting så man kan legge noen ting til side.  Det gjør ting så mye lettere.

Jeg er så glad for at så mange støtter meg igjennom denne vanskelig perioden, at så mange heier på meg og håper at dette skal gå min vei. Jeg er så takknemlig, og setter enormt stor pris på dere støtte. Dette skal jeg klare!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#Anmeldelse #rettsak #personlig

10 kommentarer

Siste innlegg