GRATULERER MED MORSDAGEN..

.. til meg selv!

Våknet opp i dag og hadde mest lyst til å sovne igjen. Det er søndag og ikke hvilken som helst søndag, det er morsdag. For min del er dette bare en trist dag i seg selv, og heldigvis går den mot slutten nå. Facebook-feeden min er fylt med “Gratulerer med morsdagen verdens beste mamma. Håper du får en kjempefin dag, du fortjener det beste. Glad i deg!” og lignende statuser, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne si det samme.

Jeg burde vel egentlig være takknemlig for at jeg har en mamma, for alle er ikke like heldige.. Men det er ikke så enkelt gitt. Nå skal jeg ikke jeg krenke min egen mor offentlig på nett, for jeg og mamma har hatt så mange fine stunder sammen oppover tidene. Men når man tar et dumt valg, så må man også ta konsekvensene av det. Hadde valgene vært stikk motsatt så skulle jeg gjerne servert henne kake og kaffe på senga, og til og med hatt en gave på lur. Men slik ble det ikke. Jeg tenkte derfor at jeg kan ikke sitte inne å være lei meg hele dagen, og bestemte meg derfor å gjøre noe ut av dagen. Jeg bestemte meg derfor for å bake kake og feiret min egen morsdag. Jeg er jo trossalt “mamma” for Milla og Michelle.

Resten av dagen forsøkte jeg etter beste evne å gjøre ting som gjør meg glad og det er utrolig hva man kan gjøre med humøret sitt med riktig innstilling. Tenkte derfor å dele tips til dere også har en negativ dag i ny og ned, og vil gjøre noe positivt ut av den, i et eget innlegg som kommer i morgen. Hva tenker dere om det?

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#morsdag #kake #brownies

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg