JEG BLE REVET MED

Jeg har lenge hatt et ønske om å kjøpe meg en kåpe, og lenge vært på utkikk etter det også, men aldri funnet noen etter min smak. Enten har den vært feil farge, feil størrelse, feil type eller rett og slett for dyr for min del. Men på tirsdag da jeg og Henriette var i Hønefoss nevnte jeg det for henne, og plutselig dukket det opp den perfekte. Vel, kanskje ikke helt perfekt. Men den var grå, riktig størrelse, nesten slik type jeg ønsket og prisen var ikke så verst heller. Føltes nesten ut som det var meningen at vi skulle i akkurat den butikken den dagen, for de hadde nemlig akkurat denne ene igjen.

Jeg var veldig skeptisk med en gang, for det er veldig uvandt meg og min stil, men jeg visste at om jeg ikke kjøpte den kom jeg til å angre. Jeg ble mildt sagt revet med, det er vanskelig å bare reise fra denne vakre kåpen. Nå har jeg vendt meg til kåpen, og jeg elsker den virkelig! Eneste nedturen er at den ikke har lommer, men det går bra! Jeg har alltids lommer på buksa eller en veske med meg, så det gjør meg ikke så mye i grunn. Men nå er jeg spent.. Hva synes dere?

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

9 kommentarer

Siste innlegg