KLAR FOR RUSSETIDEN 2017

Jeg viste dere for en tid tilbake hva jeg hadde bestilt til russetiden av klær og slikt. I går hadde vi prøving av russeklær her på skolen vår. Det ble litt endringer i forhold til hva jeg hadde allerede bestilt. Jeg ble veldig usikker i går på om jeg ville ha dress eller bukse, og jeg er fortsatt litt i tenkeboksen. Men tror jeg lander på bukse som jeg hadde tenkt ut med en gang. Hva syns dere jeg kler best? Bukse eller dress? Nå gjenstår det bare å finne riktig størrelse. Vanskelig å få tak i bukse i riktig størrelse merker jeg, og som skal passe perfekt.. Jeg har også bestilt en pakke til med russekort, så nå skal jeg ha både gullrussekort og rødruss. Valgte dette fordi etter erfaringer fra andre går man ofte fort tom.


Jeg er sykt gira, og gleder meg ekstremt mye. Mange ser for seg russen som en gjeng med fullt av festing, tull og bråk. Men skal jeg være helt ærlig? Jeg drikker svært sjeldent, og vil egentlig være russ bare for å ha opplevd det og feire mitt siste år på videregående utenom å komme drita på skolen dag etter dag.

 

– Ann Helen

20 kommentarer

Siste innlegg