10 LIFEHACKS

Har jeg skrevet ned noen lifehacks jeg kan fra før av og noen jeg har funnet på nett. Hvem andre liker vel ikke litt mer enkle og greie løsninger i hverdagen som gjør at man kan “jukse” litt?

♥ Finner du ikke fram veien i en fremmed by eller et land? Ikke stopp på bensinstasjonen for å spørre om veien. Spør heller de som leverer ut pizza, de kan veien rundt i hele byen.

♥ Er du av den person som ikke har lyst til å betale “dyre” dommer for å se filmer på nett? Swefilmer.com kan brukes for å se gratis filmer

♥ Trenger du å lade telefonen din raskt? Sett den i flymodus eller skru den av, så lader den rundt 3 ganger så raskt.

♥ Fått tyggis i håret? Ta en isbit på den og den løsner.

♥ Drikk et glass vann før og etter et måltid for å unngå fordøyelse.

♥ Lei av at folk skal finne ut passordet ditt? Bruk bokstaver som æ,z,x, c og tall, da blir det ekstra vanskelig.. Ånei, nå ga jeg noen hint til hvordan passordet mitt er!

♥ Har du noen gang blitt kalt stygg? Snu deg og si: “unnskyld, jeg er ikke et speil..”

♥ Vaselin gjør vippene lengre og mørkere

♥ Prøver du å finne ut hva en sang heter? Bruk shazam og spill av sangen.

♥ Aner du ikke hva du skal gi i gave til en venn, kjæreste eller familie? Spør h*n om 5 ting de tror du har kjøpt, da vil h*n mest sannsynlig svare 5 ting h*n ønsker seg, og der vettu, har du 5 tips til hva du kan kjøpe!

 

#lifehacks #hverdagstips

 

 

– Ann Helen

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg